МэдээМэдээлэл

Үйлдвэрлэлийн технологийн сургууль

U.IT101 Мэдээллийн технологийн хэрэглээ I, S.CS101 Компьютерийн хэрэглээ I, U.IT102 Мэдээллийн технологийн хэрэглээ II, S.CS102 Компьютерийн хэрэглээ II хичээлийн кредит шууд тооцох шалгалт өгөх оюутнуудын анхааралд:

2017.01.24 11:31:55

2016/2017 оны хичээлийн жилийн Хаврын улиралд

U.IT101 Мэдээллийн технологийн хэрэглээ I, S.CS101 Компьютерийн хэрэглээ I, U.IT102Мэдээллийн технологийн хэрэглээ II, S.CS102 Компьютерийн хэрэглээ II   хичээлийн кредит шууд тооцох шалгалт өгөх оюутнууд:

  1. Сургалтын албандаа бүртгүүлж захиалга өгөх
  2. Тухайн хичээлийн үнэлгээний 30 хувийн төлбөрийг суралцаж буй сургуулийн 1-р курсын кредитийн үнэлгээг тооцож /Голомт банкан дахь Е-Нээлттэй Институтийн 8115007024 дансанд /кредит шууд тооцох шалгалтын төлбөр/тушаах
  3. Мөнгө тушаасан баримттайгаа ШУТИС ЕНИ-ийн Сургалтын албанд ирж бүртгүүлэх/ Е-404 тоот өрөөнд /

Шалгалтыг   2017 оны 1-р сарын 27-ны  10.00  цагт / U.IT101 Мэдээллийн технологийн хэрэглээ I, S.CS101 Компьютерийн хэрэглээ I/, 14.00 цагт / U.IT102 Мэдээллийн технологийн хэрэглээII, S.CS102 Компьютерийн хэрэглээ II/ шалгалтуудыг ШУТИС-ийн Номын сангийн  4 давхарт  Е-409 тоот өрөөнд авна.

*Шалгалтанд    оюутны үнэмлэх, иргэний цахим үнэмлэхтэй ирнэ үү.

ШУТИС ЕНИ ВТТэнхим

Сүхбаатар дүүргийн засаг даргын захирамжийн дагуу 2017 оны 10 дугаар сарын 13-ны өдөр Үйлдвэрлэлийн технологийн сургуулийн оюутнууд хичээлийн 1-р байр, Т байр, хичээлийн 4-р байрны гадна талбайн хог хаягдал, шарлаж унасан навч зэргийг цэвэрлэв.  Хичээлийн 1-р байр: Хүнсний инженерчлэлийн салбарын эрхлэгчийн туслах Б.Насанжаргал, сургалтын мастер Б.Буянзаяа нарын удирдлаган дор 19 оюутан    Хичээлийн Т байр: Биотехнологи, шим тэжээлийн салбарын сургалтын мастер Б.Нандин-Эрдэни...

Их уншсан мэдээ

``БИОТЕХНОЛОГИ-БИДНИЙ АМЬДРАЛД 2016`` оюутны эрдэм шинжилгээний бага хурал амжилттай зохион байгуулагдлаа

2016.03.12

Биотехнологи, микробиологи мэргэжлээр суралцаж буй оюутнуудыг эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажилд дадлагажуулах, тэдний бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх, онол, практикийн уялдаа холбоог сайжруулах зорилгоор...